keskiviikko 23. joulukuuta 2015

TOTTA VAIKO TARUA

Valehtelisin, jos sanoisin, että olen ajatellut kirjoittaa joulukortteja.
Valehtelisin, jos sanoisin, että olen ajatellut joululahjoja.
Valehtelisin, jos sanoisin, että olen ajatellut paljon jouluruokia.

Mutta en valehtele yhtään, jos kerron surffailleeni netissä saunanlauteita katsellen.
Enkä valehtele yhtään, että olen käyttänyt joka ikisen vapaa-ajan minuutin rakennuksella.
Tai että olen käynyt mieluummin rautakaupassa kuin kauppakeskuksissa.
Tai että olen pitänyt saksia kädessä keskimäärin 11 tuntia päivässä.

Kun lasketaan valheet ja totuudet yhteen saadaan muuttolupa kellarikerrokseen.
Ja joulusauna. Ja juuri valmistunut makuuhuone. Takka. Kodinhoitohuone. Suihku ja virtaava vesi.
Sähköt ja valaisimet katossa.

Nyt voi siis tuulettaa ja lujaa. Siitä, että kodin yksi osa on valmis. Ja painovoimainen ilmastointi toimii.

Hyvää Joulua kaikille. Kiitos lukuisista joulukorteista. Olette ajatuksissamme.


ps.
Kello on 23.30 keskiviikkoiltana.
Huomenna on vielä pientä pintasilausta ennen saunaa. Mutta tässä muutamia kuvia. 




Purkutalosta pelastettu kylpyhuoneen ovi ennnen maalausta

After pohjamaali

Kalusteet alkavat löytää paikkansa, pönttö löytö tori.fi:stä

Hentin valitsema kiuas, suurin osa paneeleista viime syksyn poistomyynnistä - 70%

Hanneksen tekemä kaiutinteline, joka tulee lauteiden alle. Kaiutin veneen vanha.

Kodinhoitohuone, vielä uuden oven ja aaltopeltien asennusta vailla. Allas löytö tori.fi:stä, samoin hana.



Ei kommentteja: